loading...

farnazabd

بازدید : 45
دوشنبه 18 بهمن 1400 زمان : 10:21

پس از رالی قیمتی بیت کوین در روز جمعه اکنون وضعیت پیش روی پادشاه ارزهای دیجیتال مبهم به نظر می‌رسد. این در حالی است که بیش از هر زمان دیگری بیت کوین با سهام شرکت‌های حوزه تکنولوژی بازار نزدک همبستگی قیمتی پیدا کرده است. در این میان شناخت سطوح حمایتی و مقاومتی پیش روی بیت کوین می‌تواند در تحلیل وضعیت بازار بسیار راهگشا باشد.

به گزارش میهن بلاکچین و به نقل از دیلی هودل، تحلیلگر مطرحی با نام جاستین بنت (Justin Bennett) در ویدیویی در پلتفرم یوتیوب به بررسی نواحی مقاومتی و حمایتی بیت کوین پرداخته است. او معتقد است ناحیه بین قیمت‌های ۴۰,۰۰۰ تا ۴۲,۰۰۰ دلار سطحی مقاومتی را برای BTC ساخته‌اند و در طرف مقابل ناحیه بین ۳۵,۰۰۰ تا ۳۶,۰۰۰ دلار نقش حمایتی را ایفا می‌کند.

بنت معتقد است اگر بیت کوین بتواند از سد مقاومت ۴۲,۰۰۰ دلار عبور کند خواهد توانست در گام اول تا محدوده ۴۵,۰۰۰ تا ۴۶,۰۰۰ دلار صعود کند و هدف بعدی آن ناحیه مقاومتی بین ۵۰,۰۰۰ تا ۵۳,۰۰۰ دلار باشد. او افزود:

من با نظر کسانی که اعتقاد دارند قیمت بیت کوین در طی هفته‌های آینده حرکت شدیدی را به سمت بالا یا پایین انجام خواهد داد، موافق هستم. بیش از آنچه که من فکر می‌کردم این حرکت طول کشیده است.

در همین حال داده‌ها نشان می‌دهد که همبستگی بین قیمت بیت کوین با بازار نزدک (Nasdaq) و به خصوص سهام شرکت‌های حوزه تکنولوژی به اوج ۲ سال اخیر خود رسیده است. تحلیلگران علت این قضیه را وجود شک و تردید در بازار به دلیل فعالیت‌های نهادهای نظارتی می‌دانند. در این میان سیاست انقباضی فدرال رزرو در بالا بردن نرخ بهره از مهمترین عوامل وجود تردید در بازار رمز ارزها است.

منبع گوگل نیوز

برچسب ها بیت کوین ,
بازدید : 48
دوشنبه 27 دی 1400 زمان : 19:09

جنون شت کوین به شدت پاییز سال گذشته میلادی نیست. با آغاز سال جدید، فضای زیادی برای حدس و گمان وجود دارد که سال ۲۰۲۲ برای ارزهای دیجیتال چه معنایی خواهد داشت و به کدام سمت خواهد رفت. این امر به ویژه در مورد آلت کوین‌های کمتر محبوبی که امیدوارند مورد توجه قرار گیرند صادق است.

در حالی که در این هفته شاهد افت میم کوی‌های محبوب‌تری مانند شیبا اینو و فلوکی اینو بودیم، قیمت بیبی دوج به طور پیوسته در حال افزایش بوده است و نشان می‌دهد، به نظر می رسد شروع امیدوارکننده ای برای سال ۲۰۲۲ برای این ارز دیجیتال ایجاد شده به عنوان شاخه ای از دوج کوین محبوب! با این حال، همانطور که شاهد توسعه این روند هستیم، باید پیش بینی قیمت کوین Baby Doge را نیز از کارشناسان این حوزه در نظر بگیریم.

چند ماه پیش، پیش‌بینی‌های کارشناسان برای بی بی دوج کاملاً صعودی بود، زیرا این توکن می‌توانست موجی را که توسط همتایان بزرگ‌تر میم کوین تولید می‌شد، حرکت دهد. با این حال، در عرض چند ماه، هیاهو از بین رفت. در اواخر سال ۲۰۲۱، توماس یونگ، تحلیلگر InvestorPlace، آن را به‌عنوان یک «خروج ارزان» با ارزش جمعی توصیف کرد که در سال آینده کاهش می‌یابد.

منبع : khabarpoof.ir

بازدید : 40
دوشنبه 27 دی 1400 زمان : 19:09

  • چه فاکتورهایی تعیین کننده قیمت ارز دیجیتال هستند؟
    عوامل مختلفی مانند میزان قوی بودن پروژه و تیم توسعه‌دهنده یک رمزارز، عرضه و تقاضا، موضع قانون‌گذاران سراسر دنیا، پذیرش عمومی رمزارزها از سوی مردم، سرمایه‌گذاری شرکت‌های مطرح دنیا و… از مهمت‌رین عواملی هستند که قیمت ارزهای دیجیتال را تعیین می‌کنند.
  • چطور می‌توان قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال را رصد کرد؟
    برای مشاهده قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید به وبسایتهایی مانند کوین مارکت کپ و کوین گکو مراجعه کنید. همچنین در صفحه قیمت ارز دیجیتال میهن بلاکچین می‌توانید قیمت لحظه ای ارز دیجیتال مورد نظر خود، تغییرات قیمتی ۲۴ ساعته آن، حجم معاملات و… را مشاهده کنید.
  • پیش‌بینی قیمت ارز دیجیتال چطور انجام می‌شود؟
    برای پیش‌بینی قیمت ارزهای دیجیتال در آینده، باید عوامل مختلفی را مورد بررسی قرار داد که از مهم‌ترین عوامل، می‌توان به بررسی بنیادی یا تحلیل فاندامنتال آن رمزارز اشاره کرد. آپدیت‌های پروژه، میزان کاربردی بودن آن، مورد پذیرش قرار گرفتن از سمت عموم مردم و سازمان‌های مطرح و… از فاکتورهایی هستند که دید خوبی از قیمت یک ارز دیجیتال به تومان در آینده به ما می‌دهند.

برچسب ها ارز دیجیتال ,
بازدید : 85
شنبه 20 آذر 1400 زمان : 15:32

تحلیل نکنیکال قیمت بیت کوین Bitcoin ta btc

کاهش قیمت بیت کوین به ۴۲۰۰۰ دلار قراردادهای تسویه نشده را کاهش داد و موقعیت تعداد زیادی از معامله گران لیکویید شد. با این حال تحلیلگران معتقدند کاهش سود باز بیت کوین معمولاً فرصت‌های خرید خوبی را فراهم می‌کند.

به گزارش میهن بلاکچین و به نقل از کوین تلگراف، با نزدیک شدن به پایان هفته معاملاتی، ترس همچنان حس حاکم بر بازار رمزارزها است. اوایل امروز بیت کوین به ۴۷۲۵۰ دلار کاهش یافت و سرمایه‌گذاران پس از انتشار داده‌های شاخص قیمت مصرف‌کننده آمریکا (CPI) که خبر از اوج‌گیری تورم به بالاترین سطح ۴۰ سال اخیر می‌دهد نگران شده‌اند.

داده‌های کوین مارکت کپ پرو و تریدینگ ویو نشان می‌دهد که تلاش خریداران برای بازیابی سطح حمایتی ۵۰،۰۰۰ دلاری با شکست مواجه شده است و فروشندگان قیمت بیت کوین را به ۴۸۰۰۰ دلار بازگردانده‌اند که می‌تواند به کاهش قیمت بیشتر منجر شود.

نمودار بیت کوین
نمودار قیمت بیت کوین، تایم‌فریم ۴ ساعت

با توجه به اینکه دیگر پیش‌بینی‌هایی مبنی بر افزایش شدید قیمت تا پایان سال مطرح نمی‌شود، معامله گران توجه خود را به مدیریت ریسک و شناسایی بهترین سطوح برای خرید در کف معطوف کرده‌اند. بیایید تا نگاهی به آنچه تحلیلگران در رابطه با چشم‌انداز بیت کوین در سال ۲۰۲۲ انتظار دارند بیندازیم.

کاهش سود باز جای خود را به صعود بیشتر خواهد داد

همانند گذشته، با سقوط سریع قیمت بیت کوین میزان قابل‌توجهی از سود باز (Open interest) در صرافی‌های مشتقه کاهش یافته است. بر اساس گزارش اخیر دلفی دیجیتال، این کاهش ۵۰٪ در سود باز پس از آن رخ داد که حجم زیادی از موقعیت‌های لوریج دار خرید استقراضی معامله گران لیکویید شد.

نمودار سود باز بیت کوین
نمودار سود باز بیت کوین

در حالی که این اتفاق احتمالاً برای معامله‌گرانی که متضرر شده‌اند ناخوشایند بوده است، تحلیلگران معتقدند چنین تحولاتی که باعث کاهش میزان اهرم‌ها می‌شود، برای بازار در طولانی‌مدت مفید است و فضای بیشتری برای صعود فراهم می‌کند چراکه انتظارات بیش‌ازحد قبلی با محیط معاملاتی سنجیده‌تری جایگزین می‌شود.

به گفته دلفی دیجیتال، کاهش شدید سود باز در ماه گذشته ممکن است نشان‌دهنده کف قیمت بیت کوین در کوتاه‌مدت و بیانگر به پایان رسیدن فشار فروش اخیر باشد.

در گزارش دلفی دیجیتال در این رابطه آمده است:

کاهش حجم قراردادهای تسویه‌نشده ۳۰ روزه به سطوحی رسیده است که قبلا مشابه آن سیگنال کف قیمت داده بود (یا از کف قیمت فاصله چندانی نداشته بود).

حرکات محدود بیت کوین تا سال ۲۰۲۲

به گفته بن لیلی، یکی از بنیان‌گذاران شرکت Jarvis Labs، از آنجایی که ۳۱ دسامبر با توجه به میزان قراردادهای باز بیشترین سود باز را دارد، قیمت بیت کوین احتمالاً حداقل تا پایان ماه در محدوده اندکی نوسان خواهد کرد.

لیلی با اشاره به افت‌های شدید گذشته که منجر به لیکویید شدن حجم زیادی از قراردادها شده است استدلال کرد که ممکن است بازار برای بهبود کامل به زمان احتیاج داشته باشد.

سود باز قراردادهای آتی بیت کوین
سود باز قراردادهای آتی بیت کوین

وی در این رابطه گفت:

خوشبختانه برای کسی که می‌خواهد به صورت هفتگی و یا در کف محدوده معاملاتی فعلی انباشت کند، این یک روند عالی است.

آیا معامله گران باید به دنبال ادامه روند صعودی باشند؟

رکت کپیتال، تحلیلگر توییتری اخیراً نموداری را منتشر کرده که نشان می‌دهد بیت کوین بین دو میانگین متحرک نمایی کلیدی قرار دارد.

نمودار بیت کوین

وی در این رابطه در توییتی نوشت:

به طور کلی، بیت کوین در حال حاضر بین دو میانگین متحرک نمایی کلیدی در حال تثبیت است؛ درست همانند ماه مه ۲۰۲۱ و درست همانند آن ماه، تداوم تثبیت قیمت بین این دو میانگین متحرک به روند صعودی کلان منجر خواهد شد.

ارزش کل بازار رمزارزها در حال حاضر ۲.۲۲۱ تریلیون دلار است و بیت کوین، بر ۴۱ ٪ آن تسلط دارد. به نظر شما قیمت بیت کوین چه روندی را تا پایان سال میلادی در پیش می‌گیرد؟

بازدید : 57
شنبه 24 مهر 1400 زمان : 11:15

کمیسیون SEC به هیچ اقدام رسمی برای تایید این درخواست‌ها نیاز ندارد. تحت قانون فدرال، در صورتی که کمیسیون SEC مهلتی در خصوص بررسی درخواست‌ها ارائه دهد بدون آنکه از صادرکننده بخواهد تغییری در آنها انجام دهد، درخواست‌ها قابل تایید می‌شوند.

بلومبرگ درخواست‌های ProShares و Invesco را به عنوان دو پروپوزالی که هفته آینده تحت این قانون تایید خواهند شد نام برده است.

صادرکنندگان ETF سال‌ها به دنبال تایید درخواست‌های خود بوده‌اند و سعی داشته‌اند ساختارهای مختلفی برای معاملات بیت کوین ایجاد کنند. طی این سال‌ها، برنامه‌هایی برای صندوق‌هایی وجود داشته است که حفظ بیت کوین از طریق صندوق‌های دیجیتال را پیشنهاد داده‌اند یا مدعی شده‌اند که می‌توانند از لوریج استفاده کرده تا سودهای چشمگیری ارائه دهند. سایر ETF ها به دنبال کاهش نوسان قیمت بیت کوین هستند، نکته‌ مهمی که همواره مخالفت کمیسیون SEC را به همراه دارد.

کمیسیون SEC در گذشته اذعان داشته است که عرصه رمزارزها خطرات مهمی برای سرمایه‌گذاران به همراه دارد.

کمیسیون SEC نگرانی‌های خود مبنی بر این موضوع را بیان کرده است که قیمت رمزارزها می‌تواند دستکاری شود و نقدینگی در این عرصه نیز به حد کافی نیست و هم‌چنین نوسان شدید قیمت بیت کوین می‌تواند برای سرمایه‌گذاران شخصی خطرناک باشد. بیت کوین طی ۳ سال گذشته با کاهش قیمت ۷۴ درصدی و سپس افزایش قیمت ۹۵ و ۳۰۵ درصدی همراه بوده است. به علاوه، کمیسیون SEC عنوان کرده است که آیا این صندوق‌ها می‌توانند اطلاعات ضروری به منظور قیمت‌گذاری مناسب رمزارزها و سایر محصولات مرتبط را ارائه دهند یا خیر. هم‌چنین سوالاتی درباره تایید مالکیت رمزارزهای در اختیار این صندوق‌ها و تهدید هکرها و مقابله با آنها وجود دارد.

شاید برای شما مفید باشد:

چهار ETF بیت کوین می‌توانند از ماه جاری در آمریکا معاملات خود را آغاز کنند و مهلت رسیدگی به درخواست‌های VanEck و Valkyrie نیز نزدیک است. در این بین، ده‌ها محصول قیمت ارز دیجیتال رمزارز قابل معامله در بورس در کانادا و اروپا عرضه شده‌اند.

منبع 5

منبع 6

منبع 8

بازدید : 55
شنبه 24 مهر 1400 زمان : 11:14

شب گذشته قیمت بیت کوین از مرز ۵۹,۰۰۰ دلار عبور کرد و امروز به ۶۰۰۰۰ دلار رسید.

به گزارش سایت خبری ارز دیجیتال میهن بلاک چین و به نقل از کوین‌دسک، اواخر روز پنج‌شنبه و پس از گزارش بلومبرگ مبنی بر آنکه یکی از ETF های بیت کوین توانسته است تاییدیه کمیسیون بورس و اوراق آمریکا را اخذ کند، این رمزارز وارد روند صعودی شد.

قیمت بیت کوین کمتر از یک ساعت ۳.۵ درصد افزایش یافت و برای اولین بار پس از ماه می به قیمت ۶۰,۰۰۰ دلار رسید.

کمیسیون SEC در حال بررسی تقریبا ۴۰ درخواست ETF بیت کوین است و مهلت تصمیم‌گیری در خصوص محصولات مرتبط با بازار آتی هفته آینده تمام می‌شود. طبق گزارش بلومبرگ، انتظار می‌رود این نهاد قانونگذاری حداقل بعضی از این درخواست‌ها را تایید کند و مسیر معاملات بیت کوین را هموار سازد.

قیمت کاردانو

بازدید : 52
چهارشنبه 21 مهر 1400 زمان : 16:56

بایننس، بزرگترین صرافی ارز دیجیتال جهان معاملات خارج از صرافی (OTC) با یوان چین را برای ساکنان این کشور متوقف خواهد کرد. در پی انتشار این اخبار قیمت بیت کوین کاهش یافت.

به گزارش میهن بلاکچین و به نقل از کریپتوپوتیتو، صرافی بایننس اعلام کرد در تلاش برای مطابقت با قوانین اخیر دولت چین، از تاریخ ۳۱ سپتامبر ساعت ۲۴:۰۰ به وقت محلی خدمات OTC مربوط به یوان را برای کاربران چینی متوقف خواهد کرد. بیت کوین روی خوشی به این خبر نشان نداد و بلافاصله پس از اعلام آن با افت روبه‌رو شد. اما آلتکوین ها با رشد قیمت خوبی مواجه شدند.

بازدید : 57
چهارشنبه 21 مهر 1400 زمان : 16:55

بایننس، بزرگترین صرافی جهان معاملات خارج از صرافی (OTC) با یوان چین را برای ساکنان این کشور متوقف خواهد کرد. در پی انتشار این اخبار قیمت بیت کوین کاهش یافت.
به گزارش میهن بلاکچین و به نقل از کریپتوپوتیتو، صرافی بایننس اعلام کرد در تلاش برای مطابقت با قوانین اخیر دولت چین، از تاریخ ۳۱ سپتامبر ساعت ۲۴:۰۰ به وقت محلی خدمات OTC مربوط به یوان را برای کاربران چینی متوقف خواهد کرد. بیت کوین روی خوشی به این خبر نشان نداد و بلافاصله پس از اعلام آن با افت روبه‌رو شد. اما آلتکوین ها با رشد قیمت خوبی مواجه شدند.
توقف معاملات OTC بایننس در چین
بایننس در این اطلاعیه‌ای اعلام کرد حساب تمامی کاربران پلتفرم را مورد بررسی قرار خواهد داد و اگر تشخیص دهد هر یک از آنها از چین هستند حساب آنها مسدود شده و تنها قادر خواهند بود موقعیت‌های خود را ببندند و سرمایه خود را از صرافی خارج کنند.
بایننس این تصمیم خود را با سرکوب مداوم صنعت رمزارزها توسط مقامات چینی مرتبط دانست. چین و بانک مرکزی آن امسال بر موضع خصمانه خود علیه بازار کریپتو افزودند و در ماه سپتامبر همه شرکت‌های محلی را از انجام هرگونه معامله با شرکت‌های مرتبط با ارزهای دیجیتال منع کردند. در نتیجه این ممنوعیت، بیش از ۲۰ شرکت فعال در حوزه رمزارز ازجمله صرافی‌های بزرگی چون کوکوین و هوبی ارائه خدمات خود به چین را متوقف کردند.
به گفته کالین وو، روزنامه‌نگار چینی فعال در حوزه رمزارز، شبکه اجتماعی وی چت که بزرگترین شبکه اجتماعی چینی است اخیراا جستجوهای مرتبط به پلتفرم‌های معاملاتی دارایی‌های دیجیتال را مسدود کرده است. وو در توییتی نوشت:
تقریباا همه وب‌سایت‌ها و برنامه‌های چینی یا صرافی‌ها را مسدود کرده‌اند و یا این کار را خواهند کرد.
همانند ممنوعیت‌های پیشین چین، پس از اعلام خبر بایننس، ارزش توکن برخی از صرافی‌های غیرمتمرکز به‌سرعت افزایش یافت. در ابتدا، بیشتر بازار ارزهای دیجیتال به رنگ قرمز درآمد اما پس از رشد قیمت BNB و پولکادات بازار آلت کوین‌ها جان تازه‌ای گرفت.
ریزش قیمت بیت کوین
قیمت بیت کوین، پس از روند صعودی چند روز اخیر خود در پی انتشار اخبار منفی از جانب چین بیش از ۳۰۰۰ دلار فرو ریخت. چشم‌انداز قیمت بیت کوین در هفته گذشته تقریبا صعودی به نظر می‌رسید. پادشاه ارزهای دیجیتال برای اولین بار از اوایل ماه سپتامبر موفق به عبور از سطح ۵۰ هزار دلاری شد و به صعود خود ادامه داد.
در ادامه بیت کوین به ۵۷ هزار دلار حجوم برد و پس از آن به قله ۵۸ هزار دلاری نزدیک شد که بالاترین سطح از اواسط ماه مه محسوب می‌شود. با این حال، بیت کوین نتوانست این مقاومت را بشکند و دیروز را در همان حوالی سپری کرد.
اما وضعیت در ۲۴ ساعت گذشته تغییر کرد و بیت کوین به زیر ۵۴۰۰۰ دلار رسید سپس قیمت دوباره به ۵۶۵۰۰ دلار افزایش یافت اما اخبار اخیر چین باعث کاهش قیمت دوباره بیت کوین شد.
در حال حاضر بیت کوین با قیمت ۵۴۹۴۰ دلار معامله می‌شود و ارزش بازار آن، در سطح ۱.۰۳۵ دلار قرار دارد.
افزایش قیمت بایننس کوین
در مقایسه با بیت کوین، بیشتر آلت کوین‌ها افت قیمت کمتری را تجربه کردند و حتی با رشد قیمت مواجه شدند. در طول ۲۴ ساعت اخیر ابتدا یک درصد کاهش یافت و اکنون با کمی افزایش در سطح ۳۴۵۹ دلاری معامله می‌شود. کاردانو، ریپل، دوج کوین و لونا نیز هر کدام با رشد قیمت روبرو شدند.
وضعیت بازار رمز ارزها ۲۱ مهرماه ۱۴۰۰
سولانا، پولکادات، یونی سواپ و آوالانچ عملکرد خوبی از خود نشان دادند و به ترتیب ۴.۳، ۷.۹، ۶.۴ و ۷.۹ درصد افزایش یافتند.
بایننس کوین اما بهترین عملکرد امروز را به ثبت رساند و با ۱۶.۶ درصد افزایش به ۴۶۷ دلار رسید که بالاترین سطح از اوایل سپتامبر محسوب می‌شود.
ابتدا پس از اعلام اخبار مربوط به راه‌اندازی صندوق یک میلیارد دلاری بایننس برای تقویت بایننس اسمارت چین افزایش یافت. با این حال، پس از انتشار اخبار مربوط به توقف معاملات OTC بایننس برای کاربران چینی با افت قیمت مواجه شد.
در ۲۴ ساعت اخیر به نقل از تلگراف، توکن‌های استکس، و پروتکل پرپچوال به ترتیب ۱۶، ۱۴ و ۱۰ درصد رشد کرده‌اند. با این حال، کل بازار ارزهای دیجیتال امروز ۷۰ میلیارد دلار از ارزش خود را از دست داد و به ۲.۳ تریلیون دلار کاهش پیدا کرد.

بازدید : 46
چهارشنبه 7 مهر 1400 زمان : 16:53


ایردراپ Crypto.com

پلتفرم Crypto.com برنامه دارد تا به مناسبت راه‌اندازی شبکه اصلی Cronos در تاریخ ۱۹ اکتبر ۲۰۲۱ (۲۸ مهر ۱۴۰۰)، به ارزش ۱ میلیون دلار توکن CRO را به جامعه این پلتفرم ایردراپ کند. برای شرکت در این توزیع رایگان توکن، شما باید ابتدا وارد این لینک شوید و همین پستی که تصویر آن را در زیر می‌بینید را ریتوییت کنید، ریپلای کنید و ۵ نفر از دوستانتان را تگ کنید. سپس صفحات Cronos_Chain و Cryptocom را فالو کنید و CRO# را در قسمت Bio توییتر خوپد قرار دهید.

همچنین در این ایردراپ، ۱۰۰۰ آدرس برنده، به مقدار ۱۰۰۰ دلار بیت کوین دریافت می‌کنند.


هر سه‌شنبه، تیم اخبار ارز دیجیتال میهن بلاکچین تعدادی ایردراپ را به شما معرفی می‌کند. ایردراپ باعث جذب مخاطبان و کاربران بیشتر می‌شود و بسیاری از پلتفرم‌ها در حوزه رمز ارزها از این روش استفاده می‌کنند. در این مقاله ۵ ایردراپ را به همراه نحوه مشارکت در آنها را معرفی کردیم. امیدواریم که بتوانید در این ایردراپ‌ها شرکت کنید و توکن‌های رایگان به دست آورید.

بازدید : 52
دوشنبه 29 شهريور 1400 زمان : 13:19

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، تصفیه هوا شمیم، پدیده‌ای مدرن‌ و نوظهور در حوزه تصفیه سالم و قوی هواست. نمونه‌ای از دستگاه‌ تصفیه هوا که با استفاده از خواص درون ملکول‌ها و از بین بردن یون‌های مثبت، هرگونه مواد زائد را از هوایی حذف می‌کند که همه روزه و در هر لحظه آن را تنفس می‌کنیم.

این دستگاه با شیوه‌ای کاملا متفاوت نسبت به نمونه‌های کلاسیک این کار را انجام می‌دهد. به همین دلیل نیز، شمیم نیازمند فیلتر نیست و با دردسرها و هزینه‌های آن بیگانه است. هم‌چنین ورود یون منفی تولید شده از این دستگاه به چرخه هوای اطراف ما، علاوه بر طراوت و تازگی، خواص مفید زیادی را نیز برای سلول‌های بدن و سیستم‌های مختلف به‌دنبال خواهد داشت.

در این مطلب می‌خوانیم:

تصفیه هوا شمیم و نیاز به هوای تازه...

تنفس از مهم‌ترین اعمال حیاتی هر موجود زنده است. در انسان نیز، چگونگی طی شدن این فرایند ارتباط مستقیم با عملکرد قلب داشته و در سلامتی بدن و سیستم‌های مختلف آن نقش مهمی ایفا می‌کند.

تنفس هوای ناسالم، همه ساله به افزایش تعداد بیماران تنفسی و قلبی منجر شده و عده‌ای را نیز از این طریق به کام مرگ می‌کشد. این در حالی است که با وجود دستگاه‌های تصفیه کلاسیک، تنها بخشی از عوامل آلوده کننده از چرخه تنفس خارج شده و بیساری کماکان در محیط باقی می‌مانند.

بخش زیادی از این آلاینده‌ها نیز به‌دلایل مختلف از فیلترها عبور کرده یا با تاثیرات بیولوژیکی که دارند قابل تصفیه با دستگاه‌های معمولی نیستند.

این در حالی است که روند تنفس را، حتی برای لحظاتی نمی‌توان متوقف کرد. در عین حال این بخش از نیازهای طبیعی انسان، در صورتی که با در اختیار داشتن هوای سالم همراه نباشد، می‌تواند عواقب سنگینی به‌دنبال داشته و مشکلات مختلفی در بدن ایجاد می‌کند.

از مسمومیت‌های ناشی از تنفس مواد مضر و سمی تا رسوب مواد زائد در ریه‌ها و عوارض ناشی از آن، همه بخش‌هایی از این چرخه ناقص و مضر را شامل می‌شوند.

خوشبختانه با ابداع دستگاه جدید تصفیه هوا موسوم به شمیم، امکان بهره‌مندی از هوای تازه و سالم برای همگان فراهم شده است. آن هم با امکاناتی که به آسانی و با قیمت مناسب در دسترس بوده و اغلب قادر به تهیه آن هستند.

در ادامه مطلب، شما را با مزایای کاربرد دستگاه تصفیه هوا شمیم آشنا می‌کنیم.

با ما همراه بمانید.

با شمیم، از پاکسازی هوا تا بازسازی ملکول‌های یون منفی!

این روزها و با وجود آلودگی شدید و خطرناک، تصفیه کامل و بی‌نقص هوا به یکی از موضوعات جذاب و چالش برانگیز در محافل عمومی تبدیل شده است. نیاز به دستگاهی که بتواند هوا را به‌طور کامل و از همه ذرات ناخواسته و زائد پاکسازی کند، روزبه‌روز بیشتر به الزامی عمومی تبدیل می‌شود.

با شیوع همه‌گیری کرونا این نیاز مضاعف شده و نگرانی از سرایت این نوع آلودگی ویروسی نیز مزید بر علت شده است.

دستگاه تصفیه هوا شمیم، پدیده ای مدرن در تصفیه هوا با تولید یون منفی

در این گرماگرم، عرضه دستگاه تصفیه هوا شمیم با قابلیت‌های متفاوت و برتر نسبت به نمونه‌های قدیمی، با استقبال خوبی از طرف کاربران و محافل علمی و بهداشتی روبه‌رو شده است.

این وسیله کارامد قادر است علاوه بر رفع موانع تنفس سالم که با پاکسازی و پالایش هوا انجام می‌شود، در زمینه تولید یون‌های منفی و بازسازی آنها نیز اقدامات مفیدی به انجام برساند.

این یون‌ها با تغییراتی که در بدن ایجاد می‌کنند، سطح سلامتی را ارتقا داده و فرایند تنفس را تسهیل می‌کنند.

در ادامه به چند مورد از مهم‌ترین نتایج تصفیه هوا شمیم با یون منفی می‌پردازیم.

آشنایی با تصفیه هوا شمیم به روش یون منفی و نتایج جالب آن!

یون‌های منفی در عالم پزشکی و دنیای علوم مرتبط با بدن، عوامل مفید و شناخته شده‌ای هستند. فاکتورهایی مرتبط با سلامتی که روند اکسیژن‌رسانی به سلول ها را تسریع و اکسیداسیون مضر را کاهش می‌دهند. در مقابل این گروه، یون‌های مثبت را داریم که عملکردی برخلاف این موارد دارند و در کل، برای بدن بسیار مضر هستند.

آلاینده‌های هوا در حضور یون‌های مثبت به اوج عملکرد خود می‌رسند و به دستگاه تنفسی و سایر سیستم‌های بدن بیشترین آسیب را می‌رسانند.

کنترل این بخش از مشکلات زیستی مرتبط با آلودگی هوا، تنها از طریق یک دستگاه تصفیه کننده قوی و کامل میسر است.

خوشبختانه ابداع دستگاه تصفیه هوا شمیم با دارا بودن ویژگی‌های لازم، این مشکل را حل کرده است.

این دستگاه، با بمباران ذرات مضر و آلاینده‌های محیطی موجود در هوا آنها را به یون‌های منفی تبدیل می‌کند. فرایندی که نتیجه مثبت آن، هم شامل پالایش هواست و هم بازسازی یون‌های منفی و مفید که بدن را به شرایط بهینه سلامتی هدایت می‌کند.

در ادامه مطلب با هم برخی از مزایای تنفس در هوای حاوی یون‌های منفی را مرور می‌کنیم.

دستگاه تصفیه هوا شمیم، پدیده ای مدرن در تصفیه هوا با تولید یون منفی

آشنایی با ۷ مزیت یون‌های منفی هوا!

  • تنفس بهتر و آسان‌تر که با حذف ذرات اضافه و زائد: با کاربرد شمیم نه تنها آلاینده‌های معمولی نظیر گرد و غبار و ذرات معلق، بلکه یون‌های مثبت مضر و انواع مواد حساسیت‌زا و آلوده کننده‌های میکروبی و ویروسی نیز از بین می‌روند.
  • کاهش فشار خون و آسان کردن عملکرد دستگاه گردش خون: با اکسیژن‌رسانی بالا در اثر تسهیل تنفس، روند گردش خون بهبود یافته و مشکلاتی نظیر فشار خون کاهش می‌یابند.
  • تنظیم الگوی خواب و کمک به رفع بی‌خوابی: با استفاده از دستگاه تصفیه شمیم، همراه با رفع استرس و کاهش نگرانی بابت تنفس ناسالم، روند خواب و الگوی آن نیز بهبود خواهد یافت.
  • کاهش استرس و اضطراب و افزایش آرامش در خلق و خو با کم کردن سطح سروتونین در خون
  • افزایش و بهبود عملکرد سیستم ایمنی بدن: با افزایش یون‌های منفی، سیستم عملکرد بدن در مقابل عوامل بیماری‌زا و باکتریایی داخلی نیز ارتقا می‌یابد.
  • مهار رشد انواع باکتری و ویروس: باکتری‌ها در حضور بمباران با شدت جریان الکتریکی امحا شده و عوامل ویروسی به‌طرز چشمگیری نابود می‌شوند.
  • افزایش سوخت و ساز چربی‌ها در بدن: اکسیژن‌رسانی بالا به بدن با افزایش سوخت و ساز و رفع چربی‌ها در بدن همراه است.

کلام پایانی...

اگر در تدارک هوای سالم برای تنفس خود و خانواده‌تان هستید، بهترین شیوه جدید برای فراهم کردن چنین محیطی تدارک دیده شده است. این مورد با کاربرد دستگاه تصفیه هوا شمیم، با فاصله بسیار زیاد از انواع دستگاه‌های قدیمی با شیوه کارکرد متفاوت، نتایج اعجاب‌آوری را در این زمینه ارائه می‌دهد.

از سلامتی ناشی از تنفس در هوای پاک و عاری از انواع میکروب، ویروس و باکتری تا حذف کامل آلاینده‌های محیطی و شیمیایی مانند ریزگردها و آلرژن‌ها، همه و همه در حوزه کاری این دستگاه ابداعی جدید قرار دارد.

علاوه بر این موارد، شیوه متفاوت عملکرد این دستگاه که با مکانیسم یونیزاسیون ملکول‌های آلاینده عمل می‌کند، فرصت بی‌نظیری برای استفاده از فواید گوناگون یون‌های منفی نیز ایجاد می‌کند.

شمیم را در حالی به خانه می‌آورید که نیازی به خرید فیلتر و تعویض مداوم آن، مانند آنچه در نمونه‌های قدیمی مرسوم بود ندارید. به‌علاوه بابت رفع هرگونه مضرات آلودگی هوا به بهترین وجه اطمینان خواهید داشت.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دسترسی به خدمات و پشتیبانی مجموعه، شمیم را به آدرس اینترنتی https://shamimaec.com/ در فضای مجازی جستجو کنید، بیابید و با آن مرتبط شوید.

telegtraph

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 14
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2
  • بازدید ماه : 3
  • بازدید سال : 88
  • بازدید کلی : 1632
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه